اخبار اجتماعی

دریاچه ارومیه واقعا نجات یافته؟ / طی چهار دهه گذشته دریاچه ارومیه 90 درصد کوچک شده است

9 اردیبهشت 1403 اعلام شد که حجم آب دریاچه ارومیه با افزایش ۱۶۰ میلیون مترمکعبی نسبت به سال آبی گذشته به 2.3 میلیارد متر مکعب و 23 اردیبهشت 1403 نیز حجم آب دریاچه ارومیه با بارش‌های اخیر به ۲.۵ میلیارد مترمکعب آب رسیده است.

اخبار استان ها

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی استان سمنان

سرلشکر سلامی در سفر یک روزه به استان سمنان و بازدید از طرح های عمرانی استان گفت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.

اخبار سیاسی

۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی

در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.

اخبار استان ها

انتخاب چهار نماینده‌ی باقیمانده حوزه انتخابیه تبریز/ تاج الدینی و فرهنگی بازماندند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، به ترتیب علیرضا منادی، علی جعفری‌آذر، رضا صدیقی و ‌علیرضا نوین به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان شدند.‌

اخبار سیاسی

درخواست مهاجری از سردار رادان: به همراه خانواده به خیابان ها بروید و از زنان محجبه درباره "طرح نور"سوال کنید /با بی‌حجاب مقابله می کنید نه با بی‌حجابی

جناب آقای رادان را دعوت می‌کنم با لباس شخصی همراه خانواده محجبه خود در نقاط مختلف شهر تردد کنند و درددل‌های خانواده‌های متدین را که از برخورد نامتعارف پلیس با مقوله بی‌حجابی گله‌مندند بشنوند. قطعا در تصمیم‌شان مبنی بر اینکه برخورد با بی‌حجابی مهم‌تر است، یا مقابله با بی‌حجاب رجحان دارد، موثر خواهد بود.